Počet zobrazení stránky

sobota 11. června 2016

LETNÍ VÝMĚNA


Nevím jak vy, ale já miluju léto a teplé počasí. A úplně nejradši mám, když si můžu sednout nebo lehnout na houpačku s nějakou super knížkou nebo ruční tvorbou, to je teprve ten správný relax.


Jedna z nezbytných věcí, kterou si sebou beru spolu s knihou i na každou dovolenou je můj oblíbený polštářek. A jelikož se dovolená blíží, tak jsem se rozhodla, že je přímo nutné si  pořídit nějaký nový povlak na můj polštářek, popřípadě nějak letně odekorovat a vyzdobit terasu.


Takže tímto vyhlašuji  letní výměnu dárečků.
Přihlásit se může kdokoliv, kdo má chuť něco tvořit, vyrábět a udělat někomu jinému radost. Je úplně jedno, jestli umíte šít, háčkovat, plést... je to jen na vás, z čeho bude vyrobeno a kdo nebude chtít tvořit povlak, může vytvořit cokoliv, co patří k letní pohodě, dovolené relaxu atd. třeba nějakou dekoraci s mořskou tématikou. Fantazii se meze nekladou. Jedinou podmínkou je dodržet pravidla.


Pravidla: 
  1. napsat pod článek komentář, že se přihlašujete do výměny
  2. sdílet na svých stránkách odkaz na letní výměnu(ať je nás co nejvíce), pokud nemáte blog, nevadí, přihlásit se můžete i tak.
  3. mít chuť potěšit  a udělat radost někomu jinému svým výrobkem
  4. poslat dáreček 

Tento polštářek jsem obdržela v jedné výměně, ale bohužel jsem si někam šikovně založila jméno této umělkyně, takže kdyby poznala svůj výtvor, budu ráda, když se mi ozve.
Tady zrovna testuji špagetovou přízi na polštářek,
 ještě to s ní neumím, takže to celé musím vypárat a začít znovu)))

Datum k ukončení přihlášek upřesním později.

Žádné komentáře:

Okomentovat